wtorek, 1 października 2013

WITAM CIĘ NA MOIM BLOGU...POZDRAWIAM EWA MIŁEK

Ewa Miłek / www.ewamilek.pl

Życie jest dla mnie najlepszą szkołą. Rozwijam się poprzez relacje międzyludzkie. Prowadzi mnie potrzeba serca. Dusza moja podpowiada mi, jaką drogą mam iść. Od wielu lat świadomie wybieram proces swojego wzrastania.
Spotkałam na swojej drodze wielu wspaniałych nauczycieli i mistrzów, dzięki którym moja droga życiowa nabrała właściwego tonu. Wiele lat temu na kursie z Reiki poczułam całą sobą, że Bóg mnie kocha i to było dla mnie olśnieniem. Otworzyły się dla mnie przestrzenie zapomniane przeze mnie i ja otworzyłam się na te energie i subtelne wibracje. Dwuletnia Szkoła Regresingu, spowodowała gruntowne porządki w mojej podświadomości. Uwolniłam się od wielu schematów i blokad tak głęboko zakorzenionych jeszcze w poprzednich wcieleniach. Pomogłam sobie i dzięki temu mogę pomagać innym przejść ten trudny etap oczyszczania podświadomych nawyków już nie służących w tym czasie. Lubię inspirować ludzi do nauki i rozwijania siebie. Poprzez numerologię uświadamiam, jak cenny jest każdy z nas ile ma talentów, uzdolnień i możliwości, które może wykorzystać w swoim życiu, aby żyło mu się lepiej i szczęśliwiej.
Pasją moją jest malowanie a Mandale i Anioły są moim prowadzeniem. W mandali zawarty jest obraz duszy i wszystko to, co w niej jest najpiękniejszego. Tworząc taką mandalę dla Ciebie uaktywnia się proces rozwoju. Mandale i Anioły maluję w medytacji, w całkowitym wyciszeniu i samotności skupiając uwagę na łączącym mnie Przepływie Porozumienia z daną Duszą. Tworzy się Czysty Przekaz między Kanałami Nadświadomości. W czasie tworzenia pomagają mi Anielskie Istoty. Anioły, które uwidaczniam na płótnie przypominają nam o tym, że Anioły cały czas są przy nas i tylko czekają na nasz znak, aby się pojawiły chroniąc nas i wspierając w potrzebie. Dzięki jodze, która od wielu lat zajmuje dużą przestrzeń w moim życiu potrafię się skoncentrować i wejść w głęboką medytację a zarazem być aktywna fizycznie malując, to, co mam namalować, aby uaktywnić Wzrastanie Duszy.
Jestem doradcą życiowym, psychotronikiem. Ukończyłam Studium Psychologii Psychotronicznej na kierunku psychologia psychologiczna. W czasie nauki, która poszerzała moją wiedzę ezoteryczno- psychologiczną, również rozbudzała moją intuicję. Teraz Intuicja kieruje mnie zgodnie ze swoim Przeznaczeniem Życiowym. To intuicyjnie wybrałam dla siebie temat Obrony Pracy Dyplomowej w zakresie, którym się zajmuję, a mianowicie: „Kolory w Mandali Narzędziem Koloroterapii„.
VEDIC ART, którego jestem Nauczycielem uzupełnia i scala moje przesłanie dla innych: „Idź zawsze za głosem swojego serca i słuchaj, co ono Tobie podpowiada”.
Zainteresowania moje są na planie fizycznym i duchowym. Ogarniam swoje ciała subtelne i realizuję się malując, pisząc, praktykując jogę i przekazując Wiedzę Duchową i Numerologiczną.



Brak komentarzy: